saya tak tahu kenapa

mood sangat-sangat gelisah..risau..gundah gulana..bimbang..bla bla bla bla..

mungkin saya patut buang wedding countdown..

sebab dah berjaya mensaiko diriku yang memang dah tak senang duduk..huhu..

lagi 4 bulan 15 hari...

tapi progress bergerak sangat perlahan..

kalau ikutkan masa yang ada nak siapkan semua perancangan..

tak sampai pun 4 bulan..

3 bulan?2 bulan pn mungkin..

nampaknya bridezilla mood bermula..hohoho

habes laaaaaaaaaaaaaaaaaaa... =p

9 comments:

erin moshimoshi | September 26, 2011 at 12:30 PM

bile yang mjlis ..same je kite lagi 4bulan

rose | September 26, 2011 at 12:37 PM

oh yeke..time 2kn bnyk cuti umum..hehe..insya-allah bln 2 thn dpn..

aTy _faRed~ | September 26, 2011 at 12:48 PM

jangan risau..masih ade mase lagi..:) jangan telampau nebes..nanti lagi tak boleh buat ape2..:) gud luck dear..

~ NANA ~ | September 26, 2011 at 12:49 PM

xpe, slow2 k dear...i doakan semuanya lancar nnti :)

tqahmisdar | September 26, 2011 at 12:59 PM

chaiyok2!!

UyaRayza | September 26, 2011 at 1:34 PM

ade masa lagi tue hehehe..xpe2 slow2

rose | September 26, 2011 at 2:18 PM

thanks kwn2..insya-allah akan cuba bertenang..huhu

myb fikir akan bekerja di tempat baru n tkt terlalu bz smpi xde mse nk uruskan hal kwen..huhu..hope semuanya terkawal.. =)

ni@ @in | September 26, 2011 at 2:31 PM

banyak ms lg tu..slow2 prepare..insyaallah sume berjalan lncar..

rose | September 26, 2011 at 4:40 PM

thanks ain..tula..hrp2 sempat la.. =)