DIY brown paper bag ~ bukan untuk ku.. =P

hai semua..

sekarang ni sedang bertungkus lumus mengikat reben..hoho..1100 reben kene ikat..baru siap 500..600 lagi nak potong n ikat..huhu..


800 untuk paper bag..300 untuk kad..kene siap sok..pengsan...hoho



barang-barang nak buat paper beg yang da dibeli..tq tag pun da siap print..simple je tq tag sbb empunya badan (a.k.a makcik bongsu ku ~ maksu) jenis menerima seadanya selagi boleh jimat..hehe..


ni contoh yang dah siap..baru je buat x sampai 5 minit tadi..hehe..terang lagi bersuluh..dolly lebih besar dari paper..hehe..pasrah!sebab tu je paling kecik yang ada kat cowboy..tu pun nasib baik paper beg dapat saiz besar dari biasa..tapi harga pun mahal sikit la..rm5/100pcs.. =)

so, siap ikat reben..tugas seterusnya akan bertukar tangan kepada maksu sebab yang tukang ikat reben ni pun dah nak mulakan misi DIY baju nikah n sanding yang juga bukan saya yang punya dalam masa sebulan!hoho.. tak tahu la sempat ke tidak ni..kalau tak..maksu pki baju separuh siap la...hehehe.. =p

nanti cite sal kad kawen lak ek..juga bukan daku yang punya!hehe =)

6 comments:

Asfiza | September 14, 2011 at 2:21 PM

cantikkk...

Gadis | September 14, 2011 at 2:22 PM

cantik..lebih kurang mcm Gadis punyer..

tapi belom review lagi...huhuhu

ni@ @in | September 14, 2011 at 2:52 PM

cantik..
purple+turqouise...
so switt...

n0rraslida alias | September 15, 2011 at 12:48 PM

owh really...beli kt cowboy ktn yew? ala...akk ingt kt sne ader...:)P tQ sudi share... :))

rose | September 15, 2011 at 3:25 PM

asfiza : thanks =)

gadis : hehe..xpe..tp jgn x review lak.. =)

ni@ @ain : hehe..xplan pn sbnr nyer..reben purple da abes..amik la turqouise..heee~

norraslida : aa..cowboy ktn yg baru tu..mcm2 saiz ade..plh je mne nk.. =)

miszatie | April 19, 2012 at 4:34 PM

hellop! follow n link u alredi..
salam b2b dr atie!