DIY kad, patch lace n beading ~ bukan untuk ku =P

hai semua..

untuk hilangkan gundah gulana dalam hati..

mari saya sajikan sedikit gambar yang tak berapa nak cantik seperti mana juga hasilnya..hehehe..

hasil tangan dari amatur yang tak kreatif..

maka terhasil lah kad kawen edisi tangan keras..hik3..


saya buat kad ni guna publisher sebab tu je yang saya pandai..huhu..

kad ni tak siap letak reben je..tu yang kelam je..huhu..(padahal tak berseni..salahkan reben lak..hehe =p )

dan tangan keras ni juga sedang sibuk mem'patch' lace baju nikah..

separuh jalan je siap..sebab idea xde..hahaha.. =P



maka separuh jalan jua lah gambar yang disaji..hoho..

juga sibuk melakukan sedikit penambah seri pada baju sanding edisi jubah..

sedikit ralat dengan hasil jahitan..tapi dah tuan badan ok,terima jela..

kalu saya..mau cari baju len dah..hoho..



tu jela yang mampu ditunjukkan..bukan nak buat teaser pun..tapi malu nak tunjuk hasil yang tak sehebat mana..huhu..

nak tunjuk kt tuan punya baju pun risau ni..haishhh..




13 comments:

UyaRayza | September 26, 2011 at 1:25 PM

cntik la patch tue :)

Asfiza | September 26, 2011 at 1:29 PM

as suka kad kahwin tuuuu..sangat simple..simple itu cantekk..:)

rose | September 26, 2011 at 2:40 PM

uya : mekasih..lace nagoya je..hehe

as : mekasih..rose pn suka simple..cme segan je ngn korg2..kad bese2 je..huhu

Asfiza | September 26, 2011 at 3:10 PM

ni kena buat kan kad khwin as jugak ni..hehehe

syuhaidah | September 26, 2011 at 4:10 PM

cantik je tgk..less is more rose ;)

rose | September 26, 2011 at 4:33 PM

as : hehe..segan la..rose bkn kreatif pn..ni pn sbb tuan empunya tak kisah..tu rose berani buat..

syuhaidah : yeke?mekasih..hrp tuan bdn pn suka la nnt..risau..huk3

Asfiza | September 26, 2011 at 4:43 PM

as pun jenis tak kisah..:) sbb as buat belah perempuan jer..*wink wink*

rose | September 27, 2011 at 2:12 PM

oo..hehe..kalu x kisah ley je rose tlg..tp kalu x cntk jgn marah..hehe =)

Asfiza | September 27, 2011 at 2:25 PM

kad jmputan yg rose buat tuh belakang map,depan jemputan tuh kan?
berapa rose amik utk 1000pcs?

rose | September 27, 2011 at 3:07 PM

aa..dpn jemputan..blkg map..maksud as?siap kad sekeping ke?

Asfiza | September 27, 2011 at 3:16 PM

haa..simple..as suka.
rose buat mcm mana?as nak 1000pcs kad..hehe..

rose | September 27, 2011 at 3:19 PM

nak amik order tu xla as..tp kalu nak ros tlg designkn kad tu xde mslh..sbb rose xde printer..tu pn guna ofis nyer(kantoi!)..hehe..

Asfiza | September 27, 2011 at 3:32 PM

ohhh...haa..kantoi sudah..hahaha....