saya mahu kamu jadi saksi!

salam..

hai semua..

rasanya jarang saya bercerita tentang impian saya kan?

sebab saya fikir awal lagi nak bercerita..huhu

tapi memandangkan telah berlakunya suatu situasi yang membimbangkan..

saya nak jugak bagitahu..tak kira la bila pun saya akan berkahwin..

ataupun mungkin apa yang saya impikan tak akan berlaku..

tapi saya tak nak orang fikir saya tiru orang lain kalau apa yang saya impikan berhasil..

saya harap bila sampai hari bahagia saya, diorang akan jumpa blog ni sebelum bagi kritikan yang tak membina itu.

saya sangat risau dan tertekan..huhu..tapi mujur ada bakal roomate..boleh hilangkan stress..hehe

dan paling penting korang semua..sebab saya perlukan korang sebagai saksi! =)







p/s : apa perasaan korang bila dapat tahu orang paling dekat dengan korang mempunyai impian yang 99% sama dengan korang dan majlisnya lebih awal dari korang tapi dia tak tahu pun kita nak buat macam dia?

tensen kan?huhuhuhuhuhu..mungkin dia tak kisah..tp saya tak suka orang luar cakap saya tiru dia... =(



5 comments:

Bai | November 12, 2010 at 11:15 AM

erm tak amik tahu. dan buat kelain skit dari segi lain-lain.. ok? hilang stress =D

iedayah | November 12, 2010 at 11:19 AM

eeeeee..mencik2 gitu..

♥e'in♥ | November 12, 2010 at 11:51 AM

ei.. kwn pe cm2 lau sume nk tiru kite je..

farahfatihah | November 12, 2010 at 12:00 PM

alahai siannya kamu....apa kata ubah sikit kamu punya...susah kalau ada kawan mcm tu..hope dia xda niat apa2 lah yer

rose | November 12, 2010 at 12:28 PM

bai : hehe..2la..terpaksa perah otak lagi untuk mencari kelainan..haishhh..

iedayah : tau xpe..tak kisah kalu kwn yg jarang2 jmpe..ni yg tiap2 ari jumpa..oh!sangat stress..huhu

e'in :dia tak tiru pn..tapi taste kami hampir sme..2 yg stress..kalu 50% xpe..nie dah 99% sme..xtau kebetulan ke suratan..huhu

farahfatihah : 2la..kene mencari kelainan n ubah apa2 yg boleh..