baju nikah punya cerita!

salam..

hai semua..

saya tau korang mesti sedang bersiap-siap nak pergi kenduri kan?lagipun ada beberapa blogger yang melangsungkan majlis perkahwinan hari ni..tahniah buat kalian semua..semoga bahagia dan kekal bersama hingga syurga =)

tapi saya berada di ofis sedang menghabiskan masa kerja separuh hari sebelum bakal roomate datang ambik sebab pas ni nak pergi kenduri sedara saya..cepat la..lapar giler ni..hahahaha.. =P

berbalik pada tajuk entry..percaya atau tidak saya dah beli kain untuk baju nikah..hahahahaha..saiko kan?????tetibe takde angin takde ribut..saya dah beli kain..actually tak terfikir dan tak terlintas pun..ingat nak tengok-tengok je..sekali terbeli jua..hehe..tapi ada drama jugak tau..bila ingat nak marah ada..frust ada..sedey pun ada..tak percaya pun ada..tp end up..happy jugak..walaupun sisa-sisa ralat tu ada..huhuhu..takpe..lama-lama saya lupa la.. =)

tapi yang boleh saya katakan..pada B2B kuantan..jangan la pergi alamoda tu..promotion nyer hanyalah propa je..huh!kata je separuh harga tapi nan ado..pakej pengantin sama je harga..pandai tau diorang kata dah diskaun..padahal harga sama..dan itulah antara sebab saya sangat marah dan frust!sebab saya dapat rasa..kain saya beli tu pun dia tipu harga!benci kerana diperbodohkan!kalau saya pergi tengok pakej pengantin dulu mesti saya tak beli kain tu..huhu..nama je cawangan jakel tapi hampeh..huk3

walauapapun saya redha..sebab saya tau setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya nanti.. =)

cuma saya harap baju saya akan menjadi..doakan saya ek..





13 comments:

ciksue | November 27, 2010 at 12:54 PM

hai rose,
memang macam tu la diorang,cakap diskaun,padahal mmg dah harga tu pun
takpela rose,mungkin ada hikmah kan.
yang penting,baju nanti biar cantik,hehe.gudluck

Khumaera Ismail | November 27, 2010 at 1:35 PM

rose~!!
maera pun baru ingt na gi alamoda tu..ehehe~ dah rose ckp camtu..ta jd ar.. ;)
maera kenduri 12 dec..debar2.. =)

yUmIe | November 27, 2010 at 2:09 PM

btl2..my aunt pn ckp yg sme..die jns rjn shopping.so tau le mne nk bndg2kn hrga..klu stkt nk beli kain langsir then ok..tp itu pn kekdg mahal gak..huhu

K.I.N.A | November 27, 2010 at 5:31 PM

yeke rose?
tak jadi nak beli kat alamoda tu..baik beli kat KL je..

anaztasias aira | November 28, 2010 at 12:45 PM

aih rose ye ke. nora haritu tak la sampai terbeli. dgr dia pok pek je. thanks for the info. pasti ada hikmahnya k =)

rose | November 29, 2010 at 9:55 AM

cik sue : tau xpe..tapi nk kelentong pun agak2 la..x smpi sebulan kot sy g survey b4 dtg semula..sah2 la ingat lg..haissh..

khumaera : hehe..tak payah la..pilihan pun tak banyak sbnrnya..kalau nk beli kt jakel betul..sne lg bnyk.. =)

yumie : 2la..geram tol..tp pas da tau ni memang x beli la..kalau takat nk cuci2 mata boleh la..

rose | November 29, 2010 at 9:58 AM

kina : tak payah beli..kina p KL lg baik..hehe..rose ni sbb bakal roomate je malas nk p sne..kalau x memang nk ke jakel je..huhu

anztasias : ok la..xla tipah tertipu kn..huhu..xpela..pasti ada hikmah nya nnt.. =)

iedayah | November 29, 2010 at 10:19 AM

insyaAllah sumenye akn baik2 aje dear..=)

rose | November 29, 2010 at 11:01 AM

amin..harap2 macam tu la..

~ mizzAmy ~ | November 29, 2010 at 3:48 PM

lor.. siannya awak. tak per, take as penagajaran. next time survey2 dulu 2-3 tempat. then, baru decide ok?

rose | November 29, 2010 at 4:23 PM

bek cik amy..hehe...cme kat kuantan tak mampu nak survey banyak tempat..2 pilihan je..kamdar o alamoda..haishhh..

tapi lega jugak..kurang2 pas ni tak la tipah tertipu..

masmOna | November 29, 2010 at 10:15 PM

alolo sian rose..aritu kan time i tunang pun dah tertipu dengan alamoda huwaaa T_T pastu dah serik dah dan mmg takkan beli kat situ lagi..cekik darah betul. padahal kualiti sama je dengan kamdar heh

rose | December 2, 2010 at 3:42 PM

huhu..2la pasal..kalau kualiti bagus xpe..ini sme je ngan yg lain..kamdar lagi cantik..tapi xbyk pilihan je..huhu..xpe..nagoya da bke kt kuantan..haha..ske!