Undangan Majlis Perkahwinan Sya! =)

salam

hai semua





tak perlu nak cakap banyak..

korang tengok kad pun dah tau sape punya kan???

hehe..

thanks sya..giler touching i masa dapa t kad u..hehehe =P

siapa tak touching..orang yang baru 1st time nak jumpa 10.10.10 ni hantar kad jemputan kat saya guna pos ekspress tu..

orang yang saya kenal dari kecik..membesar sama-sama..mandi sungai sama-sama pun jemput kenduri dia gune YM je!sampai sekarang saya ingat ok..hahaha..*dendam kesumat betol saya dengan dia..hehe*

ok2..tak nak ingat lagi..

to sya..tunggu ketibaan i ok!hehe..

to masmona..u nak g kenduri sya kul bape??


10 comments:

Nora Aira | October 7, 2010 at 7:50 PM

waaaaaaaaaa :( ajak mas jer ke. nora nak join gak hik3 :P

Mia-Ina | October 7, 2010 at 8:33 PM

mmg cantik kad kawin sya :-)

♥♥ eija ♥♥ | October 7, 2010 at 8:55 PM

cantik hehe...
siap express pos lagi hehe...
tapi boleh tahu?? sya mane yek :)
maap kalau tak kenal :)

nurayunni | October 7, 2010 at 9:15 PM

wah..10.10.10...hebat..

gadis jumaat | October 7, 2010 at 9:42 PM

mashehhhh (idong kembang). laa terharu ke? huhu itu tanda appresiasi sbb rose sudi nak datang walaupun baru nak blinddate.. nak antar pakai setem rasanye lepas 10.10 baru dapatlaa rose... hahaha. sya gadis jumaat eija, skian time kasih. punyelaa low profile sampai org tak kenal.. wahaha. ok rose! kesimpulannye, jumpe anda ahad nih!! dan nora! dan masmona jua! hahaaa malunyeeee gwe tadek idong! :P

anaztasias einz | October 7, 2010 at 11:31 PM

hii dear, saya dah xguna link nora aira tu ek=) nanti ada masa tukarlah dengan link baru ni ek. http://norapurplebridez.blogspot.com/ tengs dear.

ElyaElmo | October 8, 2010 at 8:54 AM

cntikk kadd tuu!!!~ ramai tol 101010 ni kann....
kene kerat 2 badan ni...tuk attend semua wedding..ha3

rose | October 8, 2010 at 9:48 AM

mia-ina : tau xpe..housemate pn puji kad 2 cntk..

eija : tau xpe..mau sy x terharu..hehe..sya a.k.a gadis jumaat..cnfrm knal kn?

nurayunni : 2la..taun depan tgg lak 11.11.11..ada x?hehe

sya : haha..mesti la terharu..ok2..kite jmpe ahad ni..tp risau la..tkt rose plak malu2 kucing..hahaha =)

nora : da tukar link ek?ok2..i da tkr da..jom la nora..sme2 kte blind date..hehe..tp nora da kenal mas..malu pulak..hik3

elyaelmo :tau xpe..tp cnfrm la sya nyer i pergi dl.. =)

masmOna | October 8, 2010 at 10:30 PM

rose oh rose. ai pegi kul 12 camtu. sebenarnya teringin nk pergi awal sbb nk menyemak2 tp alamak segan lah pulak. hihi..maka, harus bersabar utk berjumpa raja sehari =)

btw, i ngn nora dah kenal =) pasni kena cari u pulak haha!

rose | October 9, 2010 at 11:38 AM

hehe..2la..u n nora da knal..i je yg br nk knalkn diri ni..hehe..*shy*

oo..ok2..nnt pe2 i roger u semula..