~ qberphotography ~

salam..

hai semua..

bila dah rajin terlebih lak entry hari ni kan..hehe

tadi duk lompat-lompat blog..dengan tidak sengaja terjumpa web qberphotography

jatuh cinta pulak dengan hasil kerja dia..

dia juga salah satu photorgrapher masa majlis perkahwinan Ika (Radiusite) & Isk

dan bila tengok pakage dia ok jugak..ada macam-macam..

kalau saya si pengantin bajet ni boleh la nak pilih-pilih..hehe..

so, layan gambar yang saya suka ni ek..








saya suka..korang?


5 comments:

Mia-Ina | October 12, 2010 at 12:49 PM

boleh tahan juga gmbr nya

yuyu | October 12, 2010 at 12:49 PM

saye suke gambar ketiga tu..suwittt... (^_^)

~ mizzAmy ~ | October 12, 2010 at 1:26 PM

ha'ah cantik....

rose | October 12, 2010 at 1:47 PM

mia-ina : ok kn gambar dia..ske tgk..pakage dia pun ok..

yuyu : saya pun suka gmbr yg ke3 tu..comel!

mizzAmy : tau xpe.. =)

Qberphotography | October 26, 2010 at 8:35 AM

Thanks a lot Rose for this post :) I'm appreciated it.

btw can view latest pictures at my website: http://qberphotography.weebly.com/