saya terasa sunyi..huhu

salam..

hai semua...

dah banyak blog saya buka hampir semuanya sedang menghitung hari je..

almaklum la tinggal berapa bulan sahaja lagi nak masuk tahun 2011..

so, berdasarkan pekiraan saya yang tak berapa pandai ni..hehehe

saya punya senarai list blog untuk B2B tahun 2010 dah makin kurang..hohohoho..sedey weh..

so, saya kene wat list baru khas untuk B2B 2010 sahaja nnt..

senang untuk rujukan saya kemudian hari..

tapi..lepas ni x dapat la nak dengar gosip-gosip mahupun cerita tension B2B kan..huhuhu..

tapi tak apa..lepas ni kene gigih cari blog B2B 2011 lak..hik3..

supaya mood nak jd B2B dalam diri saya tak hilang and biar saya sentiasa berangan yang saya masih muda untuk berkahwin..boley gitu??

eh, tapi kan..kira saya la paling lama duk dalam list B2B korang kan???hahahaha..*saya yang sengal*


=P



:::notakakiku:::

bila tengok banyak post tentang blogger yang selamat jadi puan..rasa macam sayu la..sedey sangat..rasa kehilangan la..nape ek?huhuhuhu...


korang..sila la doakan segalanya dipermudahkan untuk saya tau..kot2 doa korang boley wat mak saya tetibe bagi izin kahwin awal skit ke kan..hehehe..*gatal nak kahwin*


layan~~~

14 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail | September 28, 2010 at 4:40 PM

hehehe~ gud idea.. =)

masmOna | September 28, 2010 at 9:51 PM

alala..rose nape gitu dear.jangan lah. u membuatkan i turut sedih huhu -_-

cheer up k! i doakan kita semua dipermudahkan segala urusan. insyaAllah..

rose | September 29, 2010 at 10:12 AM

khumaera : hehe..ok ek idea 2?hik3..

masmona : hehehe..sbb i nk u rase sedey gk..xkn i sorg2 je..hik3..

amin..moga segalanya berjalan lancar n dipermudahkan..=)

.: an :. | September 29, 2010 at 11:32 AM

an pn 2011 gak.. xpe2... pasni mkin brtmbah la new blogger utk 2011 =D em.. bile rose nyer wedding ea?

rose | September 29, 2010 at 12:04 PM

hehe..soalan 2 la yg rose xmampu nk jawap..huuuuuuu~ masih dalam perbincangan..

iedayah | September 29, 2010 at 2:00 PM

alor..xpe rose..nnt we all blh teman u di alam fantasi blog tuk kongsi experience ngn u dear..namo sedey2 ea..

rose | October 1, 2010 at 9:35 AM

huhu..thanks iedayah..ni yg cayang kamu ketat2 ni..hehe

mau x sedey..korang sume da ade tarikh..tgg masa je..rose ni tarikh pun xde lagi..sedey..huhu..

E'in | October 1, 2010 at 1:56 PM

uit.. np sunyi kak..

~ mizzAmy ~ | October 1, 2010 at 2:38 PM

salam,

dont worry dear, ramai je b2b 2011 nih. ;)

sk | October 4, 2010 at 11:05 AM

hye rose..

slmt berkenalan.. sy b2b 2011!! hehehe

rose | October 6, 2010 at 1:28 PM

farra : sunyi la sbb nnt dah kurang list b2b akak..hehe

mizzamy : hehe..2la..ngah kumpul la ni..

sk : hai..slmt berkenalan..yeke?bgs2..ley tmbh kt list..hehe

Unknown | October 7, 2010 at 8:30 PM

semoga dipermudahkan perjalanan ye rose

Unknown | October 11, 2010 at 10:44 AM

Rose my dear..sbr ek..dlu yumie pn mcm tu..bertunang dh sethn tp still xde date lg..sbb tunang yumie time 2 study lg.so family mntk klu blh tgu lps die abs study..but then die dpt smbg master lak..so family yumie dh xblh tgu lg dh..so ats budi bicara 2 blh pihak,kami tetapkn tarikh on mac 2011..we all decide the date bru sbln yg lps.so yumie hrp rose sbr ye.sbb yumie pn pnh rse ape yg rose rse..kekdg sume 2 ade hikmah..

Syima Syaz | October 11, 2010 at 9:17 PM

hye salam...sayang pun 2011...shud be 10.10.10 tapi sbb banyak sgt rintangan....terpaksa beralah.mungkin takde jodoh lagi...eh kalau cerita berjela la tapi saya masih dgn orang yang sama...=)
semoga awak kuat semangat!!=)