Salam Aidilfitri Semua!!!

salam..

hai semua..

lama nyer saya meng'anak tiri'kan blog ni..hehe..ampunnnnnnnnnnn.. =)

busy yang teramat sangat sebelum raya menyebabkan saya tak sempat nak wat ucapan khas untuk korang semua..hehe

so..memandangkan raya panjang lagi..saya nak wish la dekat korang blogger-blogger terhebat di era masa kini kan..wahhhh..ayat tak boleh blahkan..nak ambil hati korang semula la ni..hehehe..

so dikesempatan ini..saya ingin mengucapkam....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MOGA KEHADIRAN BULAN SYAWAL INI AKAN MENCERIAKAN KALIAN SEMUA..
MOGA KORANG SENTIASA TERSENYUM DAN GEMBIRA SETIAP HARI..
MOHON MAAF JIKA ADA SALAH DAN SILAP SEPANJANG PERKENALAN KITA DI DUNIA SIBER NI..MAAF EK SEMUA...0-0.. =)



oh!sebelum raya saya kata sibuk buat biskutkan..haaaa..untuk kenang-kenangan dan ilham untuk tahun hadapan..saya dengan riak hati nak letak gambar..hahahaha(biarpun tak segrand dan tak sesedap mana..nak jugak tempek kat sini..hik3) korang layan jela ek..jangan tanya nama biskut..sebab saya tak tahu..saya dengan suka-suka hati buat biskut setiap hari lepas berbuka selama seminggu..gigih tak saya?hehehe...














saya buat 7 jenis tapi ini je yang sempat snap..cuma saya kecik hati dengan bakal roomate..huhu..dia tak komen pun biskut saya..sedap ke tak..macam dia tak makan je..huhu..penat tau buat untuk dia (motif utama nak ambil hati bakal mak mertua..hik3)..mak saya pun saya wat 4 jenis je..menci tau..huhu..

tapi apa-apa pun raya kali ni saya pecah rekod peribadi buat biskut raya sampai 11 jenis..haha..tapi setiap satu saya buat 1 adunan je..kalu lebih mau tak tido malam saya..hehe..

oh!saya ada buat jahit manik untuk baju raya..tapikan..saya tak sempat siap pun..hehehe..makanya raya tahun ini saya pakai baju raya tahun lepas je..hahaha..padan dengan muka sendiri..nak sangat merasa diva dari orang lain..last-last tak siap..dan disebabkan itu..jahit manik baju itu tertangguh..tapi saya akan jahit semula hari ini..sebab nak pakai hujung minggu ni ke kenduri kahwin rakan sekuliah dulu..kalau tak..tak diva la saya..hahahaha..(tak insaf lagi tu..hik3..eh!saya gurau je..hehe)

ok la..macam panjang lak saya membebel..nanti saya update sal kenduri kahwin rakan sekuliah saya di besut 18hb 9 hari tu ek..

4 comments:

Nora a.k.a Aira | September 21, 2010 at 5:40 PM

rajinya kamu !! =) selamat hari raya !

ElyaElmo | September 21, 2010 at 6:09 PM

rajinnyee buat kuihh...
elya malas2 je

Tihara | September 22, 2010 at 5:31 PM

slmt hari raya ;)

rose | September 23, 2010 at 10:10 AM

nora : hehe..terlebih rajin tahun ni..

elyaelmo : hehe..nnt kalu elya rajin cnfrm 15 jenis elya wt..hehe

Tihara : selamat hari raya!