gubahan hantaran atas bantal

hai semua..

saya jumpa gambar hantaran guna bantal yang cantik!

or maybe polisterin macam kina guna masa hantaran tunang dia..

tapi tak kisah la..yang penting cantik!

suka sangat penggunaan warna tu..tetibe rasa nak tukar tema..hehe..

meleleh air liur*tak senonoh nyer anak dara!* tengok keindahan hantaran tu..oh..hati cair..

sebelum ni jumpa petak je..sekarang dah ade bulat pulak..

suka!suka!suka!

ok..layan gambar hantaran dari jemari kreatif yang memang kreatif


creadit pic : jemari kreatif


psstt..psstt..

saya rasa kalau ikut cara meeya buat DIY bantal hantaran dia..mesti dapat buat yang bantal bulat tu..tol tak?kan papan kek ada yang bulat...alahai..tangan dah gatal lagi ni..hehe

8 comments:

mizz sue | January 11, 2011 at 3:55 PM

like!

rose | January 11, 2011 at 4:00 PM

me 2!

harzharun | January 11, 2011 at 4:53 PM

owhhh!!!..letak kristal terjuntai tu!...best2!

rose | January 12, 2011 at 10:54 AM

2la..menarik kn?cntk.. =)

iedayah | January 12, 2011 at 11:23 AM

bile DIY mmg puas ati..all da best rose!

Xora | January 13, 2011 at 8:31 AM

nnt kalau jadi buat, lepas majlis sewakan pula. tup2 dah pulang kos, siap untung lagi :)

masmOna | January 15, 2011 at 1:19 AM

yang..semua cantikkkk kot! hua *nangis*

rose | January 15, 2011 at 1:31 PM

ideyah : betul!sgt2 puas hati..=)

xora : hehe..cadangnya mcm 2 jugak cume xtau la ada yg sudi x..hehe

mas : haha..jgn nangis2..nnt i nangis sme..hehe