yeay!my 2nd Award.. =P

salam..

hai semua..

1st..thanks to cik masmona yang baik hati memberi saya award ini..hehe..thanks!

updated:

thanks jugak untuk cik fia kerana sudi memberi award ini pada saya..thanks tau..terharu saya..hehe




so..seperti biasa..kene la menjawap soalan-soalan yang ada kan..


1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi award ini.

Kene puji habis-habis nie..hehe..Cik masmona seorang yang ceria..sentiasa tersenyum..almaklum la nk jadi pengantin kan..harus la berseri-seri..suka baca blog beliau..ditambah pula dengan layout baru..sweet je..macam tuan dia..tak gitu??? =)

update : (sebab ade 2 orang bagikan..kene la tulis jugak.. =) )

Cik fia kita nie pun bakal pengantin gak..comel orang nyer..suka warna pink..macam saya jugak..hehe..

2. Sila beri award kepada 10 bloggers yang lain.

Oh..pada sapa saya nak bagi..mesti ramai da dapat..hehe..jap ek..saya list kan..


3. Anda mesti beritahu 10 blogger ini.
Sudah diberitahu.. =)

4. Bagaimana anda boleh digelar blog yang "Best and Great".
Entah la..saya pun tak tahu..biasa je rase nyer blog nie.. =)

5 comments:

PUAN THALHA : | July 12, 2010 at 1:05 PM

cik rose! time kasih for the award! :)

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. | July 12, 2010 at 4:18 PM

Hai Rose! Thanks ye bagi award ni utk saya..Terharu!=)

Cik Puan Fia | July 12, 2010 at 4:21 PM

salam..niat di hati nak tag award nie pada rose..tapi dah dapat ya..takpelah nie maksudnya blog rose best!!!!...jemput singgah blog sy ye ambik award...

masmOna | July 12, 2010 at 9:14 PM

hikk!!rose melambungnya puji2 saya? part yg paling betul ialah layout baru sy yang sgt sweet!! yuhuu..
thanks dear =)

cik rose | July 15, 2010 at 3:23 PM

thalhazlin : sama2 bakal pengantin..hehe

wannorfadzlina : oh..sama2 kerna sudi mengambilnya..hehe

fia : hehe..xdela best mana pun..bese2 je..oh..ada untuk saya jugak..thanks..

masmona : hehehe..ape salahnya kn puji2..malu ek?hik3..tol la..sweet pe..hehe..same2