untuk kamu yang mahu tahu..

salam..

hai semua..

khas untuk cik hana yoriee..

dan untuk semua yang mahu tahu..heeeeee~

saya dah tanya pasal board ini pada empunya badan..


dia ni orang johor..so, dia buat dekat sana la..

tempah dengan advertising

harga rm850 termasuk delivery, install and dismantle

harap info ni dapat membantu korang ek.. =)

daaaaaa~


10 comments:

ZARA | July 28, 2010 at 9:51 AM

mak ai. mahal lah pulak!

rose | July 28, 2010 at 10:11 AM

hehe..tapi kalau dpt cari tempat lain..myb dpt murah kot..lgpn dia wt kt JB..

mysarah | July 28, 2010 at 10:23 AM

alamak. 850? suruh ayah buat jer la papan tu. lepas tu suruh budak2 kecik conteng2 macam pertandingan melukis tu. haha

rose | July 28, 2010 at 11:25 AM

hahaha..ok jugak 2..xpn beli wrapping paper..tampal je kt papan 2..heee~

hana yoriee | July 28, 2010 at 11:45 AM

haha..siap mention nama I gitu..huhu..adeyh..rm850 ker? hurmm..simpan dulu idea ni..ahaks..tq rose tlg tnye pd tuan nye bdn..=)

ElyaElmo | July 28, 2010 at 12:53 PM

mahal nyee..ha3..
psst psst..elya ingatkan ni..guest book..ha3

rose | July 28, 2010 at 4:34 PM

hana : hehe..sme2..xpe..simpan dl..mne tau ada rezeki ley buat kn..

ElyaElmo : hahaha..kalau guest book pengsan la nk menconteng..hik3

masmOna | July 28, 2010 at 10:36 PM

sangat cool tapi mahal lah pulak. tak mampu den haha -_-

rose | July 29, 2010 at 10:40 AM

hik3..saya pn x mampu..

cik senah | August 10, 2010 at 12:54 PM

salam..

akak berminat la ngan board tuee..
buleh bg contact number vendor board nie dak..?

nie emel akak : nurasyidah1981@gmail.com

macihhh.. :)