eh!dah nak masuk bulan 8..hohoho

salam

hai semua..

pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan 8..

dan tak lama lagi bermula la hari untuk berpuasa..

pada yang dah selamat diijabkabulkan..

mesti seronok kan??

yela puasa kali ni dah ada teman..

tapi mesti pening nak fikirkan menu berbuka..hehe

kalau hubby jenis tak kisah..ley la sediakan lauk tunjuk..hik3..

tapi kalau yang nak merasa air tangan isteri..kene la tunjuk skill..

semoga berjaya k! =)

oh!berbalik pada tujuan asal blog..

buat masa ini progress berjalan sangat lembap..hehe

sebab saya sangat malas..

almaklum la tarikh takde lagi..

boleh la main-main..

tapi saya tengok housemate saya yang nak kahwin bulan 5 tahun depan relaks je

katanya nak buat sendiri..tapi satu barang pun saya tak nampak..

kalau orang lain mesti dah macam-macam ada kat dalam rumah..

eh!bukan orang lain..saya pun dah ada barang yang dibeli..hehe

saiko x?

nak tau saya dah beli apa???



tarraaaaaaaaaaaaaaa...


*sumber : pakcik google*


hehe..jangan terkejut..saya dah beli pun cadar akemi yang saya idam-idamkan sangat tu..

kebetulan ada sale baru-baru ni..saya pun sambar jela..taknak tunggu-tunggu..

nanti apa yang saya nak tak jumpa dah..

almaklum la..sytle cadar ni pun dah lama wujud..hehe

so, tanpa berfikir panjang..saya beli je..heeee~

cuma cadar saya beli tu tak sama sangat macam dalam gambar..

stlye sama tapi warna berbeza..tak boleh tunjuk lagi..nanti tak suprise la..hehe

daaaaaaaaaaaaaa~





5 comments:

@ty_farEd | July 26, 2010 at 1:03 PM

yeah... sekejap jer mase berlalu... tak pasti kenape saat terase sangat pantas..!!! takutnyer i...
sonok nyer u ley relax2 lagi...sangat jeles ok..~ngeee :p

♥farra♥ | July 26, 2010 at 1:45 PM

yup2.. tau xpe.. jap je mse b'lalu.. akk kawen ble?? jgn lupe jmput ea.. =)

mysarah | July 26, 2010 at 4:44 PM

time's moving sooo fast. stress stress stress... T___T

masmOna | July 26, 2010 at 10:57 PM

rose, bila nak langsung nih? i pulak yang excited. hiks

rose | July 27, 2010 at 9:11 AM

@ty : 2la..rasa mcm baru je lg thn 2010..tgk2 da bln 8..hehe..jgn la jeles..hik3..nnt time sy awk da bersenang lenang men ngan baby plak..heeee~


farra : kalau ikut hati ari ni gk nk kawen..auwww..gatal..hik3..insya-allah..akk jmpe nyer..ikut plan ujung tahun dpn..huuu~

mysarah : sabo2..jgn stress2..nnt hilang seri..hehe..mesti hepi tau..

masmona : hehe..insya-allah..kalu xde pe2..ujung thn dpn la harapnya..hehe..tp yg pasti kamu dulu la..hik3..