yeay!my 6rd Award.. =P

hai semua

selamat pagi..

saya baru dapat award dari cik syafa..mekasih cik syafa..nanti bagi lagi ek..hehe =P

update :

saya dapat jugak award ni dari miss Z..thanks dear =)



macam biasa la..dah dapat award kene la menjawab soalan kan..hehe..so..meh la kita menjawab..

1. Nape aku suke memoriseorangmuda?

1st time menjenguk blog dia..sangat tak sangka dia baru umur 16..hohoho..pemikiran dan gaya penulisan mengalahkan saya..saya sendiri pun tak mampu nak buat entry macam dia..hahaha..tapi memang hebat la budak ni..kecik-kecik dah tau pasal teknologi..kalau tanya saya..nan ado nyer..memang tak minat dan tak tahu pun..hik3..so, good luck untuk adik afizz for SPM 2011..semoga cita-cita kamu tercapai..n thank wujugkan award ini..=)


2. Reaksi selepas dapat award ini?

nak tergelak pun ada..almaklumla..blog ni bukan nyer ada info..setakat suka-suka je..tapi apa-apa pun..thank cik syafa..=)

3. Perlu tag 15 blogger lain

saya serahkan award ini kepada..

5 comments:

daisy | December 13, 2010 at 8:29 AM

thanks tag :)

rose | December 13, 2010 at 9:56 AM

welcome dear..=)

LittleSunshine | December 15, 2010 at 1:54 PM

hi ,
nice blog..suka baca

jom exchange link

rose | December 16, 2010 at 10:19 AM

hai..thanks..ok..jom =)

erin | January 1, 2011 at 12:51 AM

thanks rose, i baru perasan :)