bride & groom t-shirt

hai semua..

sangat gembira sebab dah dapat tshirt yang tempah dengan kak Qistin..

rasa hilang semua serabut dekat otak bila dapat tengok baju tu..

sebelum ni tertanya-tanya gak bila la dapat..hehe

tapi apa-apa pun memang puas hati sangat..

bakal roomate pun tak sabar nak tengok tshirt ni..

harap dia pun suka..*almaklumla..dia ni ley tahan cerewet jugak tentang kain baju ni..*

balik ni nak basuh dan simpan baik-baik..

oh!kalau ada rezeki nak tempah lagi..nak baju king & queen pulak..hehe



:::notakikiku:::

tak dapat nak update dengan gambar sebab kamera kat bakal roomate..huhu..tapi kalau siapa yang nak tengok boleh la pergi ke blog kak qistin..design memang cantik..=)

5 comments:

farahfatihah | December 14, 2010 at 4:22 PM

yeayyy pas kawen leh pakai

rose | December 15, 2010 at 10:29 AM

yeayyy!mesti lah..tak saba tau..hehe

Ciksue | December 15, 2010 at 5:31 PM

wahh rasa nak buat jugak lah,hehe

masmOna | December 15, 2010 at 10:05 PM

rose! i pun da dapat. hapi bangat skang nih. hehe

rose | December 16, 2010 at 10:18 AM

cik sue : sila-sila..sangat sesuai untuk pergi honeymoon..hahaha =P

masmona : tau xpe..i pun hepi jgk..rasa nk pakai skrg je..haha =P