selamat berpuasa...=)


salam..

hai semua..

apa rasa 1st berpuasa ni?

mesti ada yang senyum je kan?

yela..dah jadi isteri orang..

mesti rasa nikmat ramadhan tu kan? =)

jeles tau..hahaha..

sebab bagi yang bujang macam saya tak terasa apa-apa la sangat..

tambah haru sahur sesorang jekan..haiiishhh..

sedey tau..huk3.. =(

nasib badan ler..mak ayah jauh..huaaaaaaaaaaaaaaaa...huk3.. =(

takpe..saya akan bersabar menunggu ujung minggu ini.. =)

apa-apa pun..selamat berpuasa semua..

maaf jika ada salah dan silap sepanjang berblogging ngan korang semua..

jangan sampai pening-pening fikir menu nak berbuka tau..=)

selamat berkung fu di dapur ok!

hehehehehe =P


"Do'a Malaikat Zibril:

"Ya Allah tolong abaikan puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukanhal-hal yang berikut:
- Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada);
- Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami istri;
- Tidak berma'afan terlebih dahulu dengan orang-orang ...sekitarnya.

Maka Rasullah pun mengatakan Aamin sebanyak 3 kali.


8 comments:

Nora a.k.a Aira | August 11, 2010 at 10:09 AM

selamat berpuasa juga !!! Ahlan wah salan ya Ramadhan =)

farahfatihah | August 11, 2010 at 10:10 AM

sama la kita mak ayah jauh huhuhu....selamat berpuasa

@ty_farEd | August 11, 2010 at 10:35 AM

i duLu mase duduk bujang sebelom balik umah family..i tak pernah bangun sahur tau..!! hahaha... punyer lar maLas...~ngeee
tapi..ni dah duduk umah family..dikejut2.. kene lar jugak bangun nolong kat dapor...nanti tahun depan kite2 kan dah pose n raye berdua ngan suami.. howyeee....!!

anyway..selamat menyambut ramadhan almubarak... dan selamat berpose arini...!!! ~weeeeeee

rose | August 11, 2010 at 12:20 PM

nora : pose penuh tau..hehehe

farahfatihah : oh!senasib kita..hehe..

aty_fared : haha..kalau la i ley wt mcm 2..i ni kalau x sahur nnt mst rse mcm ade yg kurang je..so, mesti bangun..kurang2 minum air pn jd ler..hehe..

best nyer duk ngan family..oh!rindu mak abahku..hehehe..selamat berpose jugak!

masmOna | August 13, 2010 at 12:22 PM

selamat berpuasa rose! puasa tak harini? hihi :P

rose | August 13, 2010 at 1:05 PM

selamat berpuasa mas..mesti la pose..awal bln depan x pose..hik3

♥farra♥ | August 24, 2010 at 1:18 PM

ahlan ya ramadhan kak!

♥farra♥ | August 25, 2010 at 1:45 PM

akak.. jgn lupe g blog farra.. de tag tok akk..