tak mampu untuk berfikir


lamanya tak update blog..rindu!hehe
hujung minggu lepas pulang ke rumah nenek..ade family day..
so..memang tak dapat la nak online..
dah masuk kerja..sibuk pulak..huk3..
hari nie curi-curi update jap.. =)

so masuk cite pasal wedding preparation nie..
nampaknya sudah tergendala hampir seminggu..
alasan ----> kesibukkan yang tak mampu diungkapkan..ahakz..(poyo!)
dan paling hebat alasan -----> akibat perbalahan/bertikam lidah/pergaduhan/percanggahan pendapat/etc
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

antara saya dan bakal roomate......heeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ =P

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

sebab idea saya banyak dia REJECT!!!!!!!

oh tidak!

dan disebabkan itu juga..otak saya sudah blank...sape-sape boleh tolong saya?

kembalikan semangat saya untuk planning semula..

saya dah sangat-sangat down..

huk3...

=(


7 comments:

farahfatihah | May 5, 2010 at 12:10 PM

alolo cian dia..sabar2...biasalah tu lelaki mmg mcm tu huhuhu try sit down sama2 n bincang..u deserve d best ok...

rose | May 5, 2010 at 1:03 PM

2la..huk3..sedey sangat..dia kata membazir je sume 2..waaaaaaaaaa~ =(

E'in | May 5, 2010 at 1:32 PM

sabo ye kak.. g bincang leklok k..

Xora | May 5, 2010 at 1:42 PM

Apa cadangan kamu yg telah direject tu? dasyat ye idea tu?

hana yoriee | May 5, 2010 at 1:46 PM

rose..sabo2..hana pun gini jgk ngan en tunang..dia ckp itu, kite nak ini..takpe..bincang elok2 k?

sri seri | May 5, 2010 at 4:26 PM

nape dia reject idea awak tu...xpe la...cuba try lain kali...maybe masa tu mood x ok...klu dia xsetuju, awk minta la pendapat dia lak apa yg patut utk gantikan idea awak tu..jgn tension2..blh bawa berunding kan..:) caiyunk...caiyunk..ye

rose | May 6, 2010 at 12:17 AM

farra : thanks..doa2 la ek..hehe

Xora : dia reject idea saya nak wat bunga dip..huk3..saya plan nak wat doorgift,hantaran,bunga pahar n hand bouquet guna bunga dip..

hana : 2la..dan bincang tp nampaknya macam ros kene mengalah je..tp sedey..dah lama ros berangan tau nak wat bunga dip..siap beli buku 2 nak belajar wat..huk3

sri seri : dia kata membazir..huk3..dia pun dah siap tunjuk dah contoh2 idea dia..saiko x?huuu~ tp x dinafikan la lebih ekonomi berbanding idea saya 2..cuma bese la pompuan kan..mestilah mahukan yang terbaik n tercantik..w/pun terpaksa ikat perut..hehe