Bila daku juga perasan ada HUBBY macam miss maira

1st sekali nak mintak maaf kat tukang tag..mis maira..x perasan tentang tag nie..sori sangat2..hehe..nie saya buat sepantas mungkin ek..


1. First time jumpa your hubby bila dan kat mana?
- masa Form 4..jadi orang tengah tolong dia ngorat my frens kat SMT 1,Kuantan..hehe

2. Love at first sight?
- Xde maknenyer..haha..saya x suka dia masa sekolah..NAKAL!

3. Who is he when the 1st time you met him?
- Budak sekolah yang kurus kering..pakai moto Ex-5..suka cakap besar..huh!

4. How long it takes for him to ask you out for a date?
- hampir 6 tahun..dia hantar kad raya ngan no phone dia..so, saya contact n dia n jumpa masa hari raya ke-3..depan starbucks megamall..hehe

5. First place dating?
- alamak..tak hinggat la..haha..saya nyer "memory card" kecik je..---->bakal roomate ade jawapan?

6. How he proposed?
- banyak kali dia proposed..tapi saya cakap xnak..hehe..so..last2..saya la yang proposed dia..tapi macam biasa..saya tak hinggat ape yg saya cakap..myb bakal roomate hinggat..sebab daya ingatan dia kuat..---->pa..ingat x ma cakap pe???heeee~

7. Special date with your hubby?
- 15 November 2007 ----> raya ke3..hehe

8. Changes that he asked you to do?
- banyak..haha..sebab..saya cepat nangis..cepat melenting..suka wat muka..dan paling teruk..PELUPA!so..dia suh saya ubah skit perangai tu..hehe

9. What is about him that you love so much?
- sebab dia adalah reminder saya..dan dia adalah planner saya..saya kan jenis pelupa..so..tanpa dia..'sesat' la saya.. =)

10. What is about him that you wish he would change?
- buang perangai cemburu yang tahap gaban tu..---->sangat tertekan bila cemburu dia datang..haiyaaaaaaaaaa...

11. You will lose your mind and crack your head when he..
- cemburu dia datang la..sakit kepala ok!tapi sekarang cemburu tu ade kurang skit..hehe

12. You will smile through your eyes for the whole day when he....
- bila dia menyanyi lagu TANPA, sixth sense ..n bagi bunga..----> jiwang jap..hehe

13. Complete below sentences,
"My love towards your hubby is as big as....xtau besar mana..hehe..so,saya nak tukar la..my love for u hubby, is infinity.. =P


so..kepada mereka-mereka ini..sesila la jawap ek..


9.
10.


dan..pada sape-sape yang sudi nak wat tag nie..silakan..jangan malu-malu..hehe

4 comments:

Aty Fared | May 14, 2010 at 2:43 PM

ok..i amik already...*wink..~ mekaceh.. biler bace sokLan macam susah jer..huhu~wish me Luck.. :) heheheh

ZARIZA | May 14, 2010 at 2:48 PM

dah jawab dah..hhiihihi

farahfatihah | May 14, 2010 at 2:59 PM

huhuhu tag ni yer...panjang nyer..insya'Allah akan dibuat....dah byk tag yg tertunggak ni huhu

rose | May 17, 2010 at 11:28 AM

hehe..wat baik2 ek korang sume..nanti saya terjah blog korang..hik3