not in a good mood

hai semua..

hari ke4 berpuasa..tapi bau2 nak dapat gaji takde lagi..bakal roomate dah berseronok hari ni sebab dah dapat sebahagian bonus raya..

tapi saya????

meroyan kat ofis ni haaaa...mula la terkenang keadaan kritikal beberapa bulan yang lalu..aduhhhh...potong mood dah ni..huhu..tak sanggup rasanya nak lalui sangat2 getir macam dulu lagi..4 bulan yang memang menguji kesabaran tol..

disebabkan kes ni lah projek DIY saya tergendala..huk3..baru bersemangat nak mulakan semula..tapi nampaknyer..kene rombak lagi la..harap2 sempatlah..





:::notakakiku:::

tahun ni mood raya dah spoil..jangan la spoil mood saya nak kawen ek bos!banyak benda dah delay ni..huhuhu


1 comments:

~ NANA ~ | August 9, 2011 at 1:24 PM

i sampai hari ni x dpt2 lg gaji :(