DIY : bakul kertas..

pic from indah129


khas untuk mereka yang terfikir untuk menjadikan bakul kertas ini sebagai door gift di hari bahagia kalian..hehe..tetapi memerlukan kalian menjadi sangat rajin dan gigih supaya bakul ini menjadi realiti la..hehe..so..dekat sini saya letak link insan yang telah sudi berkongsi cara untuk membuat bakul kertas..



http://indah129.wordpress.com/2010/02/03/cont-anyam-bakul-kertas/



so..tunggu apa lagi..sila2 la melawat page dia ek..



:::notakakiku:::

macam menarik untuk dicuba..bakal roomate pun pernah suarakan hasratnya supaya saya belajar buat bakul ni..mungkin saya harus cuba..ley jimat bajet door gift dah..paper kat ofis pun dah banyak..ley amik..hehe.. =P

3 comments:

Unknown | April 29, 2010 at 8:12 AM

salam..hai saya ni silent reader u.. hem idea bakul kertas ni mmg menarik n cool gitu. tapi kene sabar la kalo nk buat.. hehehhe tp sy percaya,bakal2 pengantin mmg excited la nk buat sb smgt membara kn.. ape pun good luck ye.. xrugi kalo mencuba..

Aty Fared | April 29, 2010 at 8:55 AM

memang menarik.. but..errr... nak buat ker... perlukan semangat yang jitu nak ngadap sume ni tau.. bukan setakat 10-20.. tapi beribu.. uhukkss.. chaiyok2 rose..!!!

rose | April 29, 2010 at 3:19 PM

Miss Doudle S : salam..yeke..thanks sudi baca blog saya yg x seberapa nie..hehe.. =)..2la..semangat 2 yg perlu..tapi saya masih belum dpt semangat tu lagi..hik3..sebab kepala tengah duk pening merombak plan yg dah dibuat dulu..huk3..


ty_fared : haha..tau xpe..xtau la berjaya x nie.. =)..tp doa2kan la saya ek..ngeee3~